Thursday, December 30, 2010

Christmas Present

So, either the boyfriend was bluffing when he said that my choices for a Christmas present were not good enough OR he gave up on looking for something different and decided to get me what I had picked.
So yay!
Oh, and Happy New Year!!!!

Traducción
Una de dos: o mi novio estaba mintiendo cuando dijo que mi elección para mi regalo de Navidad no era lo sufiecientemente buena O se dio por vencido al buscar algo diferente, por lo cual decidió comprarme lo que yo habia escogido.
Asi que, yay!
Ah, y Feliz Año Nuevo!!!!


8 comments:

  1. it's nice to get what you actually wished for! :))

    ReplyDelete
  2. loving everything about your blog!
    keep up the great work in the new year
    happy new year from COSMICaroline!
    and stayed tuned for revamped outfits and new COSMICaroline looks in 2011!

    -COSMICaroline
    COSMICaroline.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Heey te deseamos un feliz 2011 lleno de exitos!♥
    con amor, desde Venezuela, M&M

    ReplyDelete
  4. Muchas gracias guapa!!!

    Feliz año y que 2011 sea fantastico para ti!! MUA!

    www.sickbytrend.com

    ReplyDelete
  5. que buen regalo hija!! me alegra conocer tu blog!

    te deseo un año lleno de todo lo mejor, alegrias y cosas buenisimas, que te las mereces!

    un besito enorme y feliz fin de año!!

    ReplyDelete
  6. simply loving everything about your blog girl!
    keep up the great work in the new year
    happy 2011!!
    hugs
    lila

    ReplyDelete
  7. U have gotten great presents dear :)

    U have a new follower!

    Lots of bliss for 2011 wishes you
    www.thefashionwritress.com !

    ReplyDelete

Thanks for your comments (: I really appreciate them all!
Gracias por sus comentarios (: En verdad aprecio todos y cada uno de los comentarios que me dejan!